Annons

Softonic-recension

Ett gratis program för Android, av BASF Digital Farming GmbH.

Håll dig ett steg före potentiella hot med xarvio SCOUTING! Denna kostnadsfria app gör det enkelt att identifiera och känna igen problem och stressfaktorer i din åkermark på bara några sekunder. Håll dig uppdaterad med detaljerad dokumentation av allt du ser under dina dagliga promenader, så att du snabbt kan fatta informerade beslut om dina grödor och deras hälsa.

Få en realtidsöversikt över dina grödor med xarvio SCOUTING-appen. Den intuitiva radarn hjälper dig att identifiera sjukdomar, skadedjur, ogräs, lövskador och mer i dina omgivande områden. Med branschledande kvävebilder tagna av användare på en karta kan du snabbt och enkelt upptäcka eventuella problem och vidta åtgärder. Satsa på din gård framgång genom att använda det bästa verktyget för fältövervakning som finns tillgängligt.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om SCOUTING - Automate field diagnosis

Har du provat SCOUTING - Automate field diagnosis? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.